Чому математика важлива для майбутнього вашої дитини

Опубліковано 17 Січень 2024 о 17:00

Блог Діти в місті Тернопіль >  Освіта >  Чому математика важлива для майбутнього вашої дитини

Чому математика важлива для майбутнього вашої дитини

Photo: freepik.com

У січні 2024 року уряд погодив законопроєкт про співфінансування у вищій освіті. Він розширить можливості державного фінансування освіти, включаючи введення принципу співфінансування від держави та приватних осіб. Це дозволить збільшити кількість студентів, які можуть отримати повну або часткову державну підтримку до 40% протягом наступних п'яти років.

Оскільки вартість навчання на математичні спеціальності часто дорожче ніж на гуманітарні, батькам варто знати які переваги та недоліки має новий законопроєкт. В цій статті освітня платформа Mathema розповість про тонкощі майбутніх нововведень, а також, чому математика важлива для майбутньої освіти учня.

Про що новий законопроєкт?

Законопроєкт також передбачає, що не буде чіткого розділення між студентами, що навчаються за кошт держави ("бюджетниками") та тими, хто платить за навчання сам ("контрактниками"). Замість цього, більше студентів матимуть можливість навчатися за системою співфінансування, де частину коштів покриватиме держава, а решту — фізичні або юридичні особи.

Розмір державного гранту буде залежати від результатів НМТ вступника та обраної ним спеціальності. Законопроєкт також зберігає систему державного замовлення та встановлює квоти для вразливих категорій вступників.

Нові норми дозволять вчитися безкоштовно, але тільки на ті спеціальності, які державі дійсно потрібні. Отже, держава вирішила фінансувати освіту на тих напрямках, де точно буде попит на фахівців у майбутньому. Наприклад, якщо ти мрієш стати вчителем, лікарем, фізиком чи математиком – є шанс вчитися за державний кошт, адже ці професії зараз в тренді у нас в країні.

Тим, хто навчатися на юриста або економіста, доведеться добре постаратися на НМТ, щоб потрапити на бюджетні місця – конкуренція там більша. Якщо потрапити на бюджет не вийде, існують ще гранти, які допоможуть фінансувати навчання. Розмір гранту буде залежати від твоїх результатів на іспиті.

Підготуватися до НМТ можна на платформі Mathema разом із репетитором з математики в Тернополі.

Чому математика важлива для майбутнього  дитини?

Математика зустрічається у всіх професіях

Математика — це той супергерой, якого знайдеш у кожному куточку нашого світу. Від ресторанів, де вона допомагає вирішити, скільки продуктів замовляти, до офісів, де вона визначає, як краще розподілити робочу силу. Це не просто про числа; це про здатність передбачати майбутнє — як той, хто займається технікою, може використовувати математику для прогнозування погоди.

Математики є скрізь: у модних дизайнерських студіях, галереях мистецтв, на будівельних майданчиках, і навіть у шахтах. Вони щодня роблять наш світ кращим, використовуючи свої знання в цифрах і статистиці.

Математика допомагає розвиватися

Математика — це наче спортзал для нашого мозку. Науковці говорять, що вона розвиває частини мозку, які відповідають за аналітичне мислення та вміння розмірковувати. Коли ми занурюємося у світ математики, наш мозок працює на повну, створюючи нові нейронні зв'язки. І чим більше ми практикуємось, тим сильнішими стають ці зв'язки. Це не тільки допомагає нам краще розбиратися в математичних задачах, але й тренує наш мозок мислити критично і логічно в усіх сферах життя.

Засвоєння математичних навичок у дитячому віці створює міцну базу для майбутнього навчання. Дослідження доводять, що вони впливають на успіхи в читанні краще, ніж будь-які інші навички. Наприклад, дослідження Стенфордського університету показало, що мозок проходить фізичні зміни при розвитку математичних навичок через багаторазові тренування.

Математика допомагає висловлювати думки

Математика допомагає нам говорити впевненіше і ясніше. Ось як: коли ви вчите математику, ви розвиваєте свій мозок, в тому числі й уміння логічно мислити. Це важливо, наприклад, коли ви розповідаєте історію або виступаєте з промовою. Швидка логіка допомагає вам виокремити головне, говорити по суті, без зайвих слів.

І ще одне: щоб розповідати історії чи виголошувати промови, потрібна хороша пам'ять. Ораторські тренери кажуть, що тренування пам'яті — це ключ до того, щоб чітко висловлювати свої думки. А математика в цьому може дуже допомогти!

Математика допомагає фінансам

Математика може стати вашим найкращим помічником у фінансових питаннях! Ось як: вона допомагає тримати ваш особистий бюджет під контролем, допомагає зрозуміти, як витрачати менше, ніж заробляєте. А ще, знання математики важливе для планування фінансів на майбутнє і навчає навіть малюків розумно ставитися до грошей. Наприклад, уміння балансувати банківський рахунок – це життєва навичка, де потрібно акуратно рахувати всі витрати.

Висновок

Вивчення математики є надзвичайно важливим, оскільки це не лише розвиває навички розв'язання проблем і логічне мислення, але й формує основу для розуміння світу навколо нас. Крім того, вона сприяє розвитку абстрактного мислення, що є необхідним для інновацій та творчого підходу в різних аспектах життя.

Вивчаючи математику, ми вчимося не тільки рахувати, але й розуміти закономірності, прогнозувати результати і бачити зв'язки між різними явищами. Це відкриває двері в світ точних наук та важливо для розвитку критичного мислення, що є фундаментальним у сучасному швидкозмінному світі.

Підпишись на щотижневу програму від "Діти в місті"